Gisteren bij Pauw en Witteman - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Gertie Zwijnenburg - WaarBenJij.nu Gisteren bij Pauw en Witteman - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Gertie Zwijnenburg - WaarBenJij.nu

Gisteren bij Pauw en Witteman

Door: zuidafrika2012

Blijf op de hoogte en volg Gertie

14 Maart 2012 | Nederland, Rijswijk

Gisteravond was het afsluitende debat met alle 5 de PvdA fraktievoorzitter kandidaten bij Pauw en Witteman. Maar eerst zijn we nog naar de afdeling Castricum geweest om de mensen te laten kennismaken met kandidaat Lutz.
Het was niet druk, maar wel een echte afdeling met kritische leden. Laat maar horen hoe je het gaat doen.
Daarna naar Amsterdam naar de uitzending van Pauw en Witteman. Het westelijk havengebied ziet er heel feestelijk uit met de kermis op de achtergrond.
We mogen om 22.30 uur de zaal in, een plekje zoeken achter je kandidaat en dan begint het wachten. Jeroen Pauw en Paul Witteman komen binnen. Leggen de spelregels uit en dan nog even 6 minuten reclame en dan begint de uitzending. hartstikke live dus. Na afloop met z'n allen nog wat drinken bij de nazit en om 02.30 met de taxi naar den Haag. Ik ben gesloopt.Vandaag heb ik to 14.30 uur gewerkt, dan naar huis. Cees komt nog even langs en zet een heleboel boeken op mijn pc. Ik heb nog een vergadering over de buurt en dan naar huis. Bart is ook thuis.
Nog even tv kijken en dan beseffen dat ik morgenochtend mijn stoel kan bevestigen. Mijn tas nogmaals pakken er moet nog wat gewicht uit en dan ben ik er klaar voor.

  • 15 Maart 2012 - 00:36

    Dagmar:

    had je nog niet genoeg aan mijn ruim 2000 boeken dan ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gertie

Actief sinds 10 Feb. 2012
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 20308

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2014 - 06 November 2014

Kenia, Tanzania en Zanzibar

06 Oktober 2013 - 29 Oktober 2013

2013 Van Victoria Watervallen naar Kaapstad

16 Maart 2012 - 08 April 2012

Zuid Africa Klassiek 2012

Landen bezocht: