Aangekomen in Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Gertie Zwijnenburg - WaarBenJij.nu Aangekomen in Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Gertie Zwijnenburg - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Johannesburg

Door: zuidafrika2012

Blijf op de hoogte en volg Gertie

17 Maart 2012 | Zuid-Afrika, Johannesburg

We zitten met 15 man in de bar aan het bier.
Heerlijk na die lange vlucht. Personeel is er niet ,maar er is een automaat waar blikjes inzitten, alleen even uitkijken voor het spuiten na de val in de bak aan de onderkant van het apparaat.
Jullie berichten over de uitslag gelezen
valt tegen, maar we hebben ons best gedaan.
Janine nog bedankt voor het wegbrengen.
Er is hier een drinkplaats, ben benieuwd welke dieren ik morgenvroeg zie.

• 18 Maart 2012 - 15:06

Dagmar:

nou ik had hier al een reactie geplaatst maar die is weg.
    wist niet dat er in johnnesburg al drink plaatsen waren.
    maar wilde ook laten weten dat ik letterlijk een kater aan mijn personeels etentje heb over gehouden, een kleine zwarte kitten ala ploxie, weet nog niet of het een mannetje, of vrouwtje is, maar hij kwam 's nachts door het raam van het cafe waar we nog een drankje deden en plofte op schoot, ik kon hem niet meer zo op straat zeten, dus bij deze heb je er een nieuw oppas kind bij, doerak. ;]