We rijden naar het oosten richting Panoramaroute - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Gertie Zwijnenburg - WaarBenJij.nu We rijden naar het oosten richting Panoramaroute - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Gertie Zwijnenburg - WaarBenJij.nu

We rijden naar het oosten richting Panoramaroute

Door: zuidafrika2012

Blijf op de hoogte en volg Gertie

17 Maart 2012 | Zuid-Afrika, Pretoria

Vandaag 480 km in de bus gezeten. Langs de kant groeit kosmos, roze en witte bloemen, een vrolijk en kleurrijk gezicht. We zijn op weg naar de Panorama route. Tijdens de lunch bobito gegeten, hmm was erg lekker. We hebben de Long Tom pas gehad van 2150 mtr. Daarna zien we de opazepijp (witte) bloemen.
Heel mooi. Maar morgen krijgen we de mooiste uitzichten te zien.
We zijn om 15.30 uur op de plaats van bestemming en ik lag binnen no-time in het water. Ben ook nog even het stadje in geweest Sadie, de zon verdween bij het zwembad, dus dan maar even lopen. Het stelt niks voor maar ze hebben een Spar
Dit was mijn nieuws vandaag.
Het plaatsen lukte eerst niet en nu wel lijkt het.

• 18 Maart 2012 - 15:08

Dagmar:

nu nog even begin van je bericht je plaats aan geven, je zit nu nog steeds in rijswijk