Panorama route in de mist - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Gertie Zwijnenburg - WaarBenJij.nu Panorama route in de mist - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Gertie Zwijnenburg - WaarBenJij.nu

Panorama route in de mist

Door: zuidafrika2012

Blijf op de hoogte en volg Gertie

18 Maart 2012 | Zuid-Afrika, Pretoria

We zijn in Sadie. Vanmorgen toen ik opstond vreesde ik het al, het had geregend en er hingen dikke wolken om de bergen, toch zijn we om 8 uur vertrokken, richting God's Window. Helaas de gordijnen waren nog dicht en we konden niets zien in die dikke mist.
Trouwens petje af voor Joshua de chauffeur, zo te moeten rijden in die dikke mist.
We zijn verder gegaan naar Bourke's Luck Potholes, die konden we gelukkkkig wel zien en ook de Three Rondavels. Mijn eerste beesten gespot "aapjes". Oh nee, gisteren neushoorns en struisvogels en antilope en spiesbokken, was ik alweer vergeten.We hebben tussen de middag Pelgrim's Rest bezocht (een oud mijnwerkersdorpje en nu als museumstuk opgevoerd) en daar heerlijk kunnen wandelen. Onderweg zien we iemand bezig met beelden te maken aan de kant van de weg. We stoppen om het goed te kunnen bekijken.
Morgen gaan we naar het Krugerpark, ik zie er naar uit.
Maar vanavond eerst nog aan de braai. Die is binnen, vanwege de regen, stelt dus niet echt veel voor. We lopen langs een buffet waar de boerewors en de rest van het vlees ligt.

• 18 Maart 2012 - 14:59

Dagmar:

oja vergeet je nu al al die beesten die je gezie hebt, dat gaat lekker, neushoorn zie je toch niet dagelijks.

groetjes
    Dagmar

• 18 Maart 2012 - 18:59

Janine:

In het Krugerpark gaat het GROTE genieten beginnen.......
    Vergeet niet om je camera af en toe even naast je neer te leggen .
    De geluiden, geuren en uitzichten zijn ook zo overweldigend.