Drakensbergen in geweest - Reisverslag uit Bergville, Zuid-Afrika van Gertie Zwijnenburg - WaarBenJij.nu Drakensbergen in geweest - Reisverslag uit Bergville, Zuid-Afrika van Gertie Zwijnenburg - WaarBenJij.nu

Drakensbergen in geweest

Door: zuidafrika2012

Blijf op de hoogte en volg Gertie

26 Maart 2012 | Zuid-Afrika, Bergville

Vanmorgen zijn we de Drakensbergen in geweest voor een wandeling naar de watervalin het Royal National Park. Daar was niet veel water meer maar wel mooie uitzichten, bijv. het Amfitheater. Ik ben maar een klein stukje geklommen en heb daarna heerlijk op een steen in de rivier in de zon zitten lezen en steeds kwamen er meer terug. Vanmidddag even met de alcoholbus naar in de Spar in Bergville geweest en ook wat rondgelopen en gekeken in het dorp. Erg rommelig en jurken van mijn opoe, waar halen ze het vandaaan.
Morgen naar Lesotho, volgens Marius een hoogtepunt van de reis. We blijven daar 3 dagen, hebben waarschijnlijk geen Internet, maar we zien wel.
In de verte rommelt het al aardig dat wordt vast weer een onweersbui.
Ik geniet

• 26 Maart 2012 - 15:37

Bart:

wijzig je huidige lovatie even, want wat voor weer het in rijswijk is, za me enz enz

• 26 Maart 2012 - 23:34

Dagmar:

klint goed, en ik ben erg benieuwd naar de foto's.
    hier is het nu ook al weer super weer zeker voor maart, laatste dagen in de winter al zonder jas met korte mouwen gelopen.

groetjes
    Dagmar