victoria falls zimbabwe en daar ga ik dan - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Gertie Zwijnenburg - WaarBenJij.nu victoria falls zimbabwe en daar ga ik dan - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Gertie Zwijnenburg - WaarBenJij.nu

victoria falls zimbabwe en daar ga ik dan

Door: gertie

Blijf op de hoogte en volg Gertie

08 Oktober 2013 | Zimbabwe, Victoria Falls

Victoria watervallen, het spreekt tot mijn verbeelding, en dan vandaag is het zover. Ben al vroeg op en besluit te gaan lopen, het is nog niet zo warm.
Via de supermarkt om wat te knabelen te halen. Langs de cash machine voor het nodige geld. Kijken of het nu wel lukt. Barcleys doet het goed. Dan ben ik al bijnaa bij de watervallen.
Kaartje kopen en op naar wat.....?. Druppels of meer. Het begin ziet er goed uit. De Zambezie stort het water naar beneden. Het is weliswaar de helft wathet in de Regentijd is. Maar indrukwekkend. Ik loop het hele traject en af en toe is het een bui van druppels op je koppie. Maar de zon droogt alles in no-time. Het water van het zweten staat wel op mijn rug. Maar ik geniet.
Na 2 en een half uur ben ik aangeland bij de uitgang. Via het korte pad, langs een groep groene meerkat apen terug. Ook maak ik een ommetje naar de kunstenaarsmarkt met de mooiste grote beelden. Echt mooi.
De rest van de middag met een boek bij het zwembad. Lekker bijgekleurd.
Morgen naar Chobe, in Botswana.

• 08 Oktober 2013 - 23:44

Dagmar:

die meerkatten klinkt super ik kan uren naar die beesten kijken ze zijn zooooo grappig.
    en ben je die los lopende olifanten nog tegen gekomen????
    ik heb hier trouwens pas hier in een winkel keniaas glas sierraden gezien ik kende het niet maar schijnt erg mooi tezijn, met heeeeeel veeeel kleurtjes.
    wel foto's maken he.

groetjes