Tafelberg is.niet te zien wolken - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Gertie Zwijnenburg - WaarBenJij.nu Tafelberg is.niet te zien wolken - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Gertie Zwijnenburg - WaarBenJij.nu

Tafelberg is.niet te zien wolken

Door: g

Blijf op de hoogte en volg Gertie

28 Oktober 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Toen ik wakker werd, alweer zo vroeg.
Waren alle bergen onzichtbaar vanwege de wolken.
Ik ging hip-hoppen met de bus maar wel een fleece mee voor het opendak.
Het was een tocht van minimaal 2 1/2 uur. Met stops op verzoek. Bij de Tafelberg was de mist weg. Kwartier later,alles verdwenen.
Bij V en A Waterfront ben ik naar de seals gaan kijken.
Een rondje gewandeld en nu zit ik hier, mij af te vragen hoe het landen morgenochtend gaat.
De storm heeft Engeland al verlaten en nu de rest nog.
Het was een geweldige reis met veel hoogtepunten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gertie

Actief sinds 10 Feb. 2012
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 20308

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2014 - 06 November 2014

Kenia, Tanzania en Zanzibar

06 Oktober 2013 - 29 Oktober 2013

2013 Van Victoria Watervallen naar Kaapstad

16 Maart 2012 - 08 April 2012

Zuid Africa Klassiek 2012

Landen bezocht: