Ik ben thuis - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Gertie Zwijnenburg - WaarBenJij.nu Ik ben thuis - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Gertie Zwijnenburg - WaarBenJij.nu

Ik ben thuis

Door: gertie

Blijf op de hoogte en volg Gertie

29 Oktober 2013 | Nederland, Rijswijk

Na een voorbeeldige reis. Alles precies op tijd zoals gepland ben ik via Munchen naar huis gereisd. Prettig was het wel dat de storm die iedereen bezig hield al vertrokken was naar Denemarken. Want in Munchen stapten we op een kleine cityliner van Lufthansa over.
Beide vluchten had ik een dubbele plek, dus heb ik iets geslapen.
De foto's heb ik inmiddels gekopieerd en het lijkt dus dat ik niets echt kwijt ben.
Over de kwaliteit weet ik niet veel, heb ze nog niet echt bekeken.
Dit is dus voorlopig het laatste verslag. Foto's zal ik wat later invoegen.
Een reis waar ik echt van heb genoten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gertie

Actief sinds 10 Feb. 2012
Verslag gelezen: 448
Totaal aantal bezoekers 20314

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2014 - 06 November 2014

Kenia, Tanzania en Zanzibar

06 Oktober 2013 - 29 Oktober 2013

2013 Van Victoria Watervallen naar Kaapstad

16 Maart 2012 - 08 April 2012

Zuid Africa Klassiek 2012

Landen bezocht: