Op naar de JanvanGenten - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Gertie Zwijnenburg - WaarBenJij.nu Op naar de JanvanGenten - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Gertie Zwijnenburg - WaarBenJij.nu

Op naar de JanvanGenten

Door: gertie

Blijf op de hoogte en volg Gertie

26 Oktober 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Alweer vroeg op om de JanvanGenten ondanks de pech niet te missen, dus wekker op 05.15. Ze willen om 6 uur rijden en dat lukt. Angekomen bij het Vogeleiland heeft de oppasser of zoiets zich verslapen, dus even wachten. Heeft de mist kans zich nog meer op te trekken. Dan mogen we erop. Ze zijnmet niet zoveel vanwege het ontbreken van de zon. Het blauw rond de ogen is niet erg duidelijk. Ik blijf toch eenl poosje kijken. Danga ik op zoek naar de zeehonden. Ze zijn er wel maar ver weg.
Terug naar de truck en via de rooibos, tafeldruiven, aardappelvelden en de graanschuur richting Kaapstad. We worddn bij Blauwberg verrast met een blik op Robbeneiland, de Tafelberg, Lionskop en Signal hill. Ook zie ik nu wel het voetbalstadion van de WK. En dan zijn we om 1300 uur bij het hotel. Ik zit tegenover hethotel van mijn vorige reis.
Vanmiddag ruim 3 uur gelopen en nu op de bank om mijn rug even te laten rusten.

• 27 Oktober 2013 - 06:04

Cees:

Ha Gert,
    waarom heet je reisverslag zuidafrika2012?

gr

• 27 Oktober 2013 - 15:42

Gert:

Cees. Dat was de inlogcode van vorig jaar. Het heet nu 2013 vav Vict.... etc. Staat bovenaan bij Waarbenjenu.