aangekomen in Swakamundo - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Gertie Zwijnenburg - WaarBenJij.nu aangekomen in Swakamundo - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Gertie Zwijnenburg - WaarBenJij.nu

aangekomen in Swakamundo

Door: gertie

Blijf op de hoogte en volg Gertie

19 Oktober 2013 | Namibië, Swakopmund

Brrr, ik heb het koud.
Ja heus, vandaag dus aangekomen aan de kust het is wel 20 graden of meer kouder. We hebben 400 km gereisd van Etosha NP via Twijfelfontein, ontmoeting met de Herero enHimba vrouwen en daarna een scheepswrak gezien aan de beruchtte Skeleton kust. Hele mooie woestijn en de zeerobben van Cape Cross. Niet zo leuk om te zien dat grote meeuwen de pas geborenen als maaltijd gebruiken. Net zo gruwelijk als de leeuwen die een giraffe kill hadden. Maar ja het is een natuur en geen plezier reis. Ik ben al een week lang om 05.15 uur opgestaan. Maar ik klaag niet hoor.
Morgen ga ik met een boot de Walvisbaai in op zoek naar flamingo's en wat al niet meer.
We hebben wifi dus dat komt goed